O SUBARU

Technologie SUBARU - Zavěšení kol

JÍZDNÍ POHODLÍ

Subaru se rozhodlo navrhnout nový podvozek, který posouvá „pohodlí“ a „jízdní chování“ do zcela nových dimenzí. Jednou z hlavních charakteristik je dvojité lichoběžníkové zavěšení zadní nápravy. Použité řešení zajišťuje lepší kontakt pneumatiky s povrchem vozovky a vyhlazuje nerovnosti na silnici s ohledem na špičkové jízdní pohodlí pro všechny cestující bez rozdílu. Zlepšilo se též jízdní chování díky kvalitnějšímu kontaktu předních kol s povrchem vozovky, a to díky vyšší tuhosti uchycení prvků zde obvyklejšího typu zavěšení předních kol se vzpěrami McPherson. Konkrétně u modelu Legacy se uchycením zavěšení předních kol ke kolébkovému rámu dále zvýšila tuhost a zlepšily reakce řízení.

REGULACE PODLE ZATÍŽENÍ VOZIDLA
Dvojité lichoběžníkové zavěšení zadní nápravy zajišťuje za všech okolností kolmou polohu pneumatik vůči povrchu vozovky, a nabízí tak intenzivní pocit bezpečí vyplývající z pocitu řízení vozidla přilepeného k vozovce. Jisté a pevné nakračování s bezvadnou trakcí i na nekvalitním povrchu vozovky nebo při průjezdu zatáčkami je přirozeně spojeno s vyšší bezpečností jízdy.
VYSOKÁ PŘESNOST KONTROLY
Tuhost zavěšení předních kol u modelu WRX STI se zvýšila díky použití rámu z kovaného hliníku a pouzder s unibalovým uložením. Díky dvojitému lichoběžníkovému zavěšení zadní nápravy je vůz schopen přesněji dosahovat záběru a nabídnout řidiči přímou odezvu. Jednotlivé systémy v Subaru jsou jemně vyladěny ve vzájemné koordinaci, a umožňují tak řidiči vychutnat si každý okamžik za volantem s vědomím, že se na vůz může plně spolehnout, zatímco cestující mohou volně relaxovat a těšit se z příjemné jízdy.