Technologie
  • MOTOR SUBARU BOXER

    Motor SUBARU BOXER pohání SUBARU BRZ do nových výšin přesnosti a vzrušení. Kompaktnější motor o zdvihovém objemu 2,0 litru jsme zastavěli níže a zároveň blíže k řidiči. Jde o vůbec první motor svého druhu vybavený technologií přímého vstřikování a vstřikování do sacího kanálu, která zlepšuje reakce vozidla i spotřebu paliva. Tato jedinečná konstrukce je schopna řidiči přinášet zcela novou úroveň uspokojení.

  • VÝKONY

    Motor o výkonu 200 k jednoduše miluje otáčky. Díky vysoko posazené červené oblasti otáčkoměru, ploché křivce točivého momentu a litrovému výkonu 100 k si můžete být jisti dostatečnou výkonovou rezervou bez ohledu na momentální otáčky. A užijete si přitom vědomí lepších ekologických parametrů při nezmenšené radosti z jízdy.

    NEJVYŠŠÍ VÝKON:
    147 kW (200 k) při 7000 ot/min
    MAX. TOČIVÝ MOMENT:
    205 Nm při 6400 až 6600 ot/min
    SPOTŘEBA PALIVA:
    7,8 l / 100 km*1 (6MT);
    7,1 l / 100 km*1 (6AT)
    EMISE CO2:
    180 g/km*1 (6MT);
    164 g/km*1 (6AT)

  • HNACÍ ŘETĚZEC SPORTOVNÍHO VOZU

    Kliková hřídel symetricky uloženého motoru SUBARU BOXER leží v dokonalé přímce s hnací hřídelí v zájmu maximální stability a dynamických schopností vozu. A díky uspořádání s pohonem zadních kol jsme mohli posunout motor více dozadu, což znamená precizní ovladatelnost při průjezdu zatáčkami. Agilní podvozkovou platformu jsme spojili s nově navrženou soustavou řízení se strmým převodem, vyladěnou tak, aby nabídla ohromující přesnost a okamžité reakce na pokyny od volantu.

  • DYNAMICKY NALADĚNÉ ZAVĚŠENÍ KOL

    Soustava nezávislého zavěšení kol podtrhuje každou špetku agility a jízdních schopností, které SUBARU BRZ dokáže nabídnout. Přední vzpěry McPherson napomáhají ke zlepšení tuhosti a pocitu přímé vazby s koly. Kromě toho umožňují co nejnižší zástavbu motoru SUBARU BOXER v rámci podvozkové platformy. A dvojité lichoběžníkové zavěšení na zadní nápravě spolehlivě pohlcuje nerovnosti vozovky bez kompromisů v otázkách ovladatelnosti.

  • SAMOSVORNÝ DIFERENCIÁL TORSEN*2

    Přesnost, která vás nadchne v každé zatáčce – právě tím vystupuje SUBARU BRZ z davu. Vyspělý samosvorný diferenciál Torsen – stejný typ jaký používá ultimativní model WRX STI – pomáhá udržet správný směr během průjezdu zatáčkami vysokou rychlostí a současně zvyšuje vaše pohodlí i kontrolu na nekvalitních vozovkách.

  • PŘEVODOVKA S RYCHLOU ODEZVOU

    Šestistupňová manuální převodovka s krátkými drahami a skvělými reakcemi znamená dokonalé vtažení do děje. Šestistupňová automatická převodovka (na přání) s páčkami řazení pod volantem a funkcí přidávání meziplynu při podřazování disponuje dvěma režimy, díky nimž můžete přizpůsobit výkonovou charakteristiku své momentální náladě.

  • NÍZKÉ TĚŽIŠTĚ

    Naším cílem při návrhu SUBARU BRZ bylo zajistit co nejnižší těžiště, protože právě to je podmínkou špičkové ovladatelnosti s atraktivními zážitky za volantem. Každý aspekt vozu, od plochého motoru s protiběžnými písty přes linii střechy až po zástavbu sedadel má podíl na tom, že se SUBARU BRZ pyšní prakticky nejnižším těžištěm mezi všemi současnými mainstreamovými modely.


*1 Spotřeba paliva a emise CO2: v souladu s normou EC715/2007-EC136/2014W.
*2 Torsen je registrovaná ochranná známka společnosti JTEKT Corporation.