BEZPEČNOST
  • STABILIZAČNÍ SYSTÉM VDC

    Stabilizační systém VDC pomocí řady senzorů nepřetržitě sleduje a vyhodnocuje, zda vůz pokračuje ve správném směru dle pokynů řidiče. Pokud se vůz blíží k mezím stability, upraví se rozdělení točivého momentu systému AWD, výkon motoru a brzdná síla na každém z kol tak, aby vůz neztratil požadovaný směr.

  • VÝHLED VŠEMI SMĚRY

    Nejdůležitějším systémem pro předcházení nehodám v každém vozu Subaru je samotný řidič. Proto byl Levorg navržen tak, aby zajistil optimální výhled všemi směry, ovšem při zachování všech parametrů konstrukční pevnosti a bezpečnosti. Lepší výhled pomáhá řidiči k lepší kontrole a schopnosti odhalovat možná nebezpečí dříve, než začne hrozit riziko nehody.

  • BRZDY

    Kotoučové brzdy na všech čtyřech kolech jsou vzadu osazeny lehkými hliníkovými třmeny k citlivému dávkování brzdné síly. Součástí systému ABS je funkce elektronického rozdělování brzdné síly, aby byl tlak vyvíjený brzdami optimálně rozdělen mezi nápravy podle zatížení vozidla. S ohledem na předvídatelný a kontrolovatelný brzdný účinek v nouzových situacích pak Levorg používá i brzdový asistent a systém překlenutí brzd.

  • PAKET VYSPĚLÝCH BEZPEČNOSTNÍCH SYSTÉMŮ:
    ASISTENT DÁLKOVÝCH SVĚTEL (HBA)*1

    Asistent dálkových světel přispívá k lepší viditelnosti i bezpečnosti za jízdy v noci automatickým přepínáním dálkových a potkávacích světel Levorgu podle aktuálních jízdních podmínek.

  • PAKET VYSPĚLÝCH BEZPEČNOSTNÍCH SYSTÉMŮ:
    SYSTÉM SUBARU PRO DETEKCI VOZIDEL VZADU (SRVD)*1

    Systém SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection) prostřednictvím senzorů kolem vozidla upozorňuje na jiné automobily nacházející se ve slepých úhlech výhledu vzadu, čímž zvyšuje bezpečnost při přejíždění z pruhu do pruhu. Dokáže vás také upozornit na nebezpečí kolize při couvání do ulice, kde mohou právě projíždět jiné automobily.

  • SPECIÁLNĚ ROZVRŽENÁ KABINA PRO ZVÝŠENÍ OCHRANY

    Pokud jde o otázky bezpečnosti, všechny vozy Subaru překonávají běžně používané postupy, a výjimkou není ani Levorg. K dosažení mimořádných bezpečnostních parametrů je nutné opustit konvenční způsob myšlení. Konstrukce karoserie a podvozku modelu Levorg proto v případě čelní kolize napomáhá k bezpečnému zasunutí motoru SUBARU BOXER společně s převodovkou pod vozidlo, aniž by byl narušen životní prostor pro cestující. To je příklad dalšího řešení, které majiteli Levorgu dodává tak ceněný pocit bezpečí.

  • AIRBAGY SRS*2

    V případě nehody chrání cestující celý arzenál standardně dodávaných prvků bezpečnostní výbavy, jako jsou čelní airbagy SRS*, boční airbagy pro přední cestující, hlavové záclonové airbagy SRS*2 a kolenní airbag SRS*2. Výškově nastavitelné bezpečnostní pásy pro přední cestující jsou vybaveny předpínači k bezpečnému přidržení pasažérů v případě nehody, stejně tak jako omezovači
    zátěže, které zabraňují nadměrnému působení sil v oblasti hrudníku. Na maximální bezpečnost cestujících je pamatováno i v případě nárazu do vozidla zezadu. Přední sedadla jsou vybavena tuhým rámem a pevnými opěrkami hlavy. Upevnění vnitřních pružin sedadel je řešeno s ohledem na optimální pohlcování nárazové energie. Kombinace všech opatření napomáhá snížit případné riziko poranění krční páteře.

  • OPĚRKY HLAVY NA PŘEDNÍCH SEDADLECH

    Opěrky hlavy, nastavitelné výškově i podélně, byly navrženy s ohledem na cestující různého vzrůstu a s různými osobními preferencemi nastavení.

  • PŘEDNÍ SEDADLA S OMEZENÍM RIZIKA PORANĚNÍ KRČNÍ PÁTEŘE PŘI NÁRAZU DO VOZIDLA ZEZADU

    Sedadla byla navržena tak, aby poskytla co nejvyšší pohodlí a mimořádnou oporu za volantem, ale současně i napomohla chránit před poraněním krku v případě nárazu do vozidla zezadu.

  • PRSTENCOVÉ VÝZTUŽE KAROSERIE

    Konstrukce karoserie Levorgu s prstencovými výztužemi funguje z pohledu cestujících jako brnění. Je to ochranný bezpečnostní plášť vestavěný do střechy, dveří, sloupků a podlahy vozidla. Díky konstrukci využívající strategicky rozmístěné vysokopevnostní materiály je nárazová energie v případě nehody odvedena mimo prostor pro cestující. Přestože je rám celkově pevnější a vykazuje vyšší torzní tuhost, zůstává i nadále lehký.


*1 Za bezpečnost jízdy vždy zodpovídá řidič, jenž je povinen věnovat pozornost řízení a dodržovat dopravní předpisy. V zájmu bezpečnosti jízdy se nespoléhejte pouze na podporu paketu vyspělých bezpečnostních systémů. Možnosti rozpoznávání tohoto systému mohou být omezené. Veškeré podrobnosti o fungování systému a jeho omezeních naleznete v Uživatelské příručce vozidla. Další informace vám poskytne místní prodejce.
*2 SRS: zkr. Supplemental Restraint System (dodatečný|přídavný zádržný systém). Efektivní fungování je podmíněno používáním bezpečnostních pásů.