Aktivní bezpečnost

Paket vyspělých bezpečnostních systémů: Systém Subaru pro detekci vozidel vzadu (SRVD)<sup>*1*2</sup>

Paket vyspělých bezpečnostních systémů: Systém Subaru pro detekci vozidel vzadu (SRVD)*1*2

Senzory umístěné kolem automobilu upozorní na jiné vozy v mrtvých úhlech a zajistí tak bezpečnější přejíždění do vedlejšího jízdního pruhu. Systém vás také dokáže varovat před rizikem srážky při couvání do rušné ulice.

Paket vyspělých bezpečnostních systémů: Asistent dálkových světel (HBA)<sup>*1*2</sup>

Paket vyspělých bezpečnostních systémů: Asistent dálkových světel (HBA)*1*2

Asistent dálkových světel zlepšuje viditelnost a bezpečnost při jízdě v noci tím, že automaticky přepíná mezi dálkovými a potkávacími světly v závislosti na jízdních podmínkách.

Výhled z vozu

Výhled z vozu

Konstrukční změny zlepšily pozorovací úhly řidiče, takže se zdokonalil výhled nejen vpřed, ale také dozadu.

Atabilizační systém & Vektorové řízení dynamiky

Atabilizační systém & Vektorové řízení dynamiky

Jakmile se vůz dostane na limit přilnavosti pneumatik, systém aktivního rozdělování točivého momentu, řídicí jednotka motoru a brzdová soustava provedou...

* Podívejte se na podmínky

*1 Za bezpečnost jízdy vždy zodpovídá řidič, který je povinen věnovat pozornost řízení a dodržovat dopravní předpisy. V zájmu bezpečnosti jízdy se nespoléhejte pouze na podporu paketu vyspělých bezpečnostních systémů. Možnosti rozpoznávání tohoto systému mohou být omezené. Veškeré podrobnosti o fungování systému a jeho omezeních naleznete v Uživatelské příručce vozidla. Další informace vám poskytne prodejce.
*2 Výbava na přání.

Globální platforma SUBARU

Nově vyvinutá globální platforma Subaru (SGP) znamená významný posun v mnoha oblastech. Zejména se vyznačuje vyšší tuhostí karoserie, nižší hmotností, menšími sklony k naklánění v zatáčkách a přesnějším řízením.

Předcházení vzniku krizových situací

Předcházení vzniku krizových situací

Díky nové globální platformě Subaru (SGP) s níže položeným těžištěm, přepracovaným podvozkem a zvýšenou tuhostí karoserie reaguje nová Impreza na vyhýbací manévry bezprostředněji a přispívá tak k eliminaci krizových situací.

Speciálně rozvržená kabina pro zvýšení ochrany

Speciálně rozvržená kabina pro zvýšení ochrany

Díky nové globální platformě Subaru (SGP) s níže položeným těžištěm jsou motor i převodovka zkonstruovány tak, aby v případě nárazu nepronikly do prostoru pro cestující.

Pasivní bezpečnost

Prstencové výztuže karoserie

Prstencové výztuže karoserie

Prstencové výztuhy karoserie z vysokopevnostní oceli byly přepracovány tak, aby pohltily větší množství energie při všech typech nárazů.

Airbagy zádržného systému<sup>*1</sup>

Airbagy zádržného systému*1

Přední airbagy, přední boční airbagy, hlavové airbagy a kolenní airbag jsou standardní výbavou všech verzí nové Imprezy. Všichni cestující jsou díky tomu v případě nehody mnohem lépe chráněni.

Přední sedadla s ochranou proti zranění krční páteře

Přední sedadla s ochranou proti zranění krční páteře

Přední sedadla jsou konstruována s cílem zajistit velké pohodlí. Zároveň pomáhají řidiči s kontrolou nad vozidlem a současně snížují riziko zranění krční páteře při specifických typech nehod.

Bezpečostní pásy s předpínači a omezovači tahu

Bezpečostní pásy s předpínači a omezovači tahu

Bezpečnostní pásy na předních sedadlech jsou vybaveny předpínači a omezovači tahu. V případě nehody zajistí pevné uchycení pásu v pánevní oblasti a současně omezí tlak v horní části těla. Tím snižují riziko zranění.

* Podívejte se na podmínky

*1 Efektivní fungování je podmíněno používáním bezpečnostních pásů.

EyeSight

Špičková technologie SUBARU na podporu řízení.

My v SUBARU jsme přesvědčeni o tom, že KOMPLEXNÍ BEZPEČNOST, jejíž důležitou součástí je také předkolizní bezpečnost, je nejlepší cestou, jak zajistit, aby k nehodě nikdy nedošlo. A proto jsme vytvořili EyeSight*1, špičkový systém podpory řízení Subaru. Systém využívá dvě čelní kamery jako druhý pár očí. Ty pořizují trojrozměrný barevný obraz, který systém výjimečně důkladně zpracovává, disponuje tak schopnostmi prakticky na úrovni lidského oka.

Za pomoci obrazu z obou kamer systém jednoznačně definuje tvar, rychlost a vzdálenost objektů. Nejenže je schopen identifikovat další vozy, ale také motocykly, jízdní kola nebo chodce.*2 Jakmile systém identifikuje potenciální nebezpečí, varuje řidiče a v případě potřeby dokonce aktivuje brzdy, aby zabránil nehodě. Díky vysoké účinnosti přispívá systém EyeSight k menší chybovosti řidiče a ještě zvyšuje pocit bezpečí za volantem nové Imprezy.

Adaptivní tempomat

Adaptivní tempomat

Technologie EyeSight*1 nekončí tím, že pouze udržuje přednastavenou rychlost jako tradiční tempomat. Když rozpozná vozidlo jedoucí vpředu, adaptivní tempomat přizpůsobí...

Funkce upozorňování na kličkování v jízdním pruhu a funkce hlídání jízdních pruhů

Funkce upozorňování na kličkování v jízdním pruhu a funkce hlídání jízdních pruhů

Pokud vás zmůže únava a začnete nezvykle „šněrovat“ silnici nebo vyjíždět ze svého jízdního pruhu, funkce varující před kličkováním v jízdním pruhu...

Upozornění na rozjezd vozidla vpředu

Upozornění na rozjezd vozidla vpředu

Pokud právě stojíte a systém EyeSight rozpozná, že se kolona opět začala hýbat, funkce upozornění na rozjezd vozidla vpředu (LVSA) dá řidiči pomocí akustického signálu a blikající kontrolky vědět, že nastal čas reagovat.

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu (LKA)

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu (LKA)

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu byl koncipován především pro použití na dálnicích, rychlostních silnicích a podobných komunikacích. Pomocí dvojice kamer...

Systém přednárazového brzdění<sup>*2</sup>

Systém přednárazového brzdění*2

Pokud systém přednárazového brzdění rozpozná hrozící střet s vozidlem nebo jinou překážkou vpředu, dokáže na tuto skutečnost řidiče upozornit, a to akusticky i pomocí...

Přednárazová regulace výkonu motoru

Přednárazová regulace výkonu motoru

Pokud systém EyeSight detekuje překážku před vozidlem a vy zařadíte k rozjezdu vozidla vpřed namísto vzad, přednárazová regulace výkonu motoru reaguje pomocí několika krátkých zvukových znamení, rozbliká se kontrolka a přiškrtí výkon motoru, aby se zamezilo čelnímu střetu vozidla.

* Podívejte se na podmínky

*1 EyeSight je systém na podporu řízení, jenž za některých jízdních podmínek nemusí fungovat optimálně. Za bezpečnost jízdy vždy zodpovídá řidič, jenž je povinen věnovat pozornost řízení a dodržovat dopravní předpisy. Účinnost fungování systému závisí na celé řadě faktorů, mj. údržbě vozidla, klimatických podmínkách a stavu vozovky. Veškeré podrobnosti k fungování systému najdete v Uživatelské příručce, kde jsou též uvedena omezení systému EyeSight, včetně funkcí popisovaných v tomto prospektu.
*2 Systém přednárazového brzdění nemusí za všech situací fungovat. Za určitých situací nemusejí být splněny nezbytné podmínky k optimálnímu fungování systému EyeSight – závisí např. na rychlosti jízdy vůči překážce, výšce objektu a dalších podmínkách.

Sledujte nás: