LEVORG

Z dílny perfekcionalistů.

Pro uživatele všestranných zájmů.

Motor SUBARU BOXER

Vyvážený a komfortní.

Díky unikátní konstrukci motoru SUBARU BOXER jsou válce umístěny po obou stranách klikového hřídele v úhlu 180 stupňů proti sobě. Profil je tak nižší a plošší než u motorů odlišné konstrukce.

Motor (a tedy i celý vůz) má tak nižší těžiště, což přispívá k lepšímu rozložení hmotnosti a ochotě k zatáčení.

Přirozená vyváženost

Písty s protiběžným chodem— na rozdíl od tradičních řadových nebo vidlicových agregátů— se z podstaty vyznačují protichůdným působením pohybových sil. Tím účinně eliminují vibrace bez nutnosti používat vyvažovací hřídele, které zvyšují hmotnost i složitost celého ústrojí.

Nízké těžiště

Všechny těžké pohyblivé komponenty v plochém motoru s protiběžnými písty – ojnice, písty, vačkové hřídele a rozvodový mechanizmus – jsou v jedné rovině a současně co nejníže. Modely SUBARU mají oproti jiným vozům s řadovými nebo vidlicovými motory výrazně nižší těžiště, což přináší mnoho výhod v otázkách ovladatelnosti i jízdních schopností.

SUBARU BOXER 2,0 l DOHC

SUBARU BOXER 2,0 l DOHC

  • Max výkon 110 kW (150 k) / 6200 ot/min
  • Max točivý moment 198 Nm (20,2 kgfm) / 4200 ot/min
  • Spotřeba paliva*1 7,2 l/100 km*2, 7,3 l/100 km*3 (NEDC)
    8,5 l/100 km*2, 8,7 l/100 km*3 (WLTP)
  • Emise CO2*1 165 g/km*2, 167 g/100km*3(NEDC)
    192 g/km*2, 196 g/100km*3 (WLTP)

* Podívejte se na podmínky

*1 Spotřeba paliva a emise CO2: podle EC 715/2007 - 2017/1347BG.
*2 2.0i EyeSight MID / EyeSight BASE
*3 2.0i EyeSight HIGH

Pohon všech kol Symmetrical AWD

Záběr za všech podmínek.

Stálý pohon všech kol Symmetrical AWD je právem uznávanou technologií po celém světě. Když si to obtížné jízdní podmínky žádají, dokáže rovnoměrně rozdělovat hnací sílu na všechna čtyři kola, a nabídnout tak příkladnou kontrolu a vyváženost i tam, kde jiná vozidla sotva klopýtají.

Výhody jsou zřejmé již na první pohled – vyšší jistota při průjezdu zatáčkami, lepší záběrové schopnosti na kluzkých površích a působivější akcelerace. Řízení vozu je v konečném výsledku snazší, bezpečnější a současně i zábavnější.

Lineartronic CVT

Bezestupňová převodovka LINEARTRONIC: Vaše očekávání řadí vyšší rychlostní stupeň.

Když SUBARU jako první na světě představilo svůj osobní vůz se stálým pohonem všech kol, jednalo se o zcela novou koncepci a SUBARU tím navždy dokázalo změnit vnímání technologie AWD v očích veřejnosti. Nastolený trend pokračuje nejnovější verzí bezestupňové převodovky Lineartronic, kterou používá Levorg. Lehká převodovka s příkladnou odezvou mění zaběhnuté zvyklosti svojí až nečekanou přesností a živou odezvou.

Vždy se přizpůsobí. Bez kompromisů v otázkách výkonu.

Bezestupňová převodovka Lineartronic v modelu Levorg, nezatížená pevnými převodovými stupni jako tradiční automatická ústrojí, využívá neomezené množství převodových poměrů tak, aby motor za všech situací pracoval ve správném rozsahu otáček s ohledem na hladkou akceleraci i nízkou spotřebu paliva.